Friday 13 July 2012

Feature on the Believe CS design blog – Bericht auf dem Believe CS Design Blog

Today I am happy to be featured on the Believe Creative Studio design blog, as I am one of their guest designers for Indigo in September (read more about this in my blog post here). There's as well a mini interview about inspiration and designing and some pictures and examples of my work. Find out more about it here.
Thanks for the lovely feature, Rosie! I enjoy working on the collection and love to be part of the team!

In the studio, working … Im Studio, bei der Arbeit …
Heute ist ein Beitrag über mich auf dem Believe Creative Studio Design Blog erschienen. Ich bin einer ihrer Gast-Designer für die Indigo im September (mehr drüber in meiner Blogpost hier). Ein kleines Interview ist auch dabei, und einige Bilder und Arbeitsbeispiele. Hier kann man darüber lesen!
Vielen Dank, Rosie, für den schönen Beitrag! Ich habe viel Spaß an der Kollektionsarbeit und bin glücklich, ein Teil des Teams zu sein!

No comments:

Post a Comment