Sunday 1 September 2013

Moyo Directory

I am now part of a new online design directory, the international Moyo Directory. Have a look at my profile here! And if you like it, give me a little heart. Thanks ;-)

Ich bin seit kurzem in einem neuen Online-Design-Branchenbuch zu finden, im internationalen Moyo Directory. Mein Profil finden Sie hier! Wenn es Ihnen gefällt, schenken Sie mir ein kleines Herz. Danke ;-)




Speaking of directories, I am featured as well in the Little White Book of Surface Pattern Designers. The second edition of this online resource is in the works and will be launched this autumn. I have already seen some pages and it's going to be fab, so stay tuned! For now you can have a look at the first edition of the LWB right here (find me on page 33).

Wenn ich gerade von Branchenbüchern rede … ich bin auch im Little White Book of Surface Pattern Designers zu finden. Die zweite Ausgabe dieses Online-Verzeichnisses ist in Arbeit und wird im Herbst veröffentlicht. Ich habe schon mal ein paar Seiten gesehen – es wird richtig gut, bald gibts hier mehr darüber! Für jetzt können Sie hier einen Blick in die erste Ausgabe des LWB werfen (mich finden Sie auf Seite 33).

No comments:

Post a Comment